انتخابات

دفتر حافظ منافع ایران در واشنگتن در اطلاعیه ای اعلام کرد که جمعه ۱۵ تیر ۱۴۰۳ (برابر با July ۰۵th ۲۰۲۴) دور دوم انتخابات ریاست جمهوری در آمریکا و ایالات و شهرهای از قبل اعلام شده، برگزار خواهد شد.

اطلاعیه دفتر حافظ منافع ایران در واشنگتن درباره برگزاری مرحله ‌دوم انتخابات ریاست جمهوری

به گزارش قدس آنلاین، دفتر حافظ منافع ایران در واشنگتن در این اطلاعیه افزود: با عنایت به برگزاری دوره نخست انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری اسلامی ایران، بر خود لازم می دانیم در برابر عزیزانی که از راههای دور و نزدیک و نیز از کشور کانادا، رنج راه سفر را بر خود هموار کردند و شکیبانانه در مواجهه با ناملایمت ها، برای شرکت در رأی گیری گزینش بالاترین مقام اجرایی کشور عزیزمان سنگ تمام گذاشتند، سر تعظیم و احترام فرود آورده و مراتب سپاس و قدردانی را ابراز داریم.

با توجه به اینکه انتخابات ریاست جمهوری به دور دوم کشیده شده است، همزمان با ایران، جمعه ۱۵ تیر ۱۴۰۳ (برابر با July ۰۵th ۲۰۲۴) دور دوم انتخابات در ایالات متحده و شعب تعیین شده برگزار خواهد شد. 

داشتن تابعیت جمهوری اسلامی ایران و داشتن ١٨ سال تمام - متولدین ۱۵ تیرماه ١٣٨٥ (July ۶th, ۲۰۰۶) و قبل از جمله شرایط شرکت در انتخابات است. همچنین در تعدادی از نقاط نزدیک به مرز کانادا شعبی دایر خواهد شد و هموطنانی که موفق به شرکت در مرحله اول انتخابات نشدند، می توانند در دور دوم شرکت کنند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.